Over ons
Welkom bij onze wereld van creativiteit en unieke vondsten! Bij Casara hebben we een passie voor alles wat creatief, handgemaakt en bijzonder is. In onze workshops inspireren we je om je eigen creativiteit te ontdekken en te laten bloeien, of je nu een doorgewinterde knutselaar bent of net begint. Daarnaast bieden we een zorgvuldig samengestelde collectie van unieke, handgemaakte en vintage items aan— elk stuk met een eigen verhaal.
Ons doel? Jou laten genieten van de vreugde van het maken én het vinden van iets speciaals. Of je nu een workshop volgt of door onze collectie snuffelt, we hopen dat je bij ons altijd iets vindt dat je blij maakt en inspireert.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik me inschrijven voor een workshop?
Inschrijven voor onze workshops kan enkel via onze website. Lukt het niet? Stuur dan een mailtje naar info@casara.be.
Je inschrijving is pas bevestigd na ontvangst van de betaling.
Je krijgt van ons ook nog altijd een bevestigingsmail met alle info over de workshop.
Ik heb me ingeschreven voor een workshop, maar ik wil graag annuleren. Wat nu?
Ben je ziek of kan je onverwacht niet komen naar de workshop waarvoor je je ingeschreven had? Verwittig ons dan zo snel mogelijk via info@casara.be. Vermeld zeker je naam en de workshop waarvoor je je inschrijving wil annuleren.
Voor annulaties van minstens 30 kalenderdagen voor de datum van de workshop wordt het inschrijvingsgeld volledig teruggestort.
Annuleer je binnen de 30 dagen voor de workshop dan wordt het inschrijvingsgeld niet terugbetaald. Er mag natuurlijk wel altijd in je plaats komen dan (laat het ons dan ook best even weten via info@casara.be zodat we onze deelnemerslijst kunnen aanpassen).
Casara heeft het recht een workshop te annuleren bij onvoldoende inschrijvingen of als de workshopbegeleiding door ziekte of overmacht niet beschikbaar is. In dat geval betalen we steeds het volledige inschrijvingsbedrag terug.
De workshop werd geannuleerd, wat moet ik doen?
Casara heeft het recht een workshop te annuleren bij onvoldoende inschrijvingen of als de workshopbegeleiding door ziekte of overmacht niet beschikbaar is. In dat geval betalen we steeds het volledige inschrijvingsbedrag terug. De klant heeft geen recht op een schadevergoeding.
Je hoeft hiervoor zelf niets te doen.
Ik kreeg geen bevestigingsmail na mijn inschrijving voor een workshop, kan dat?
Heb je je online ingeschreven en betaald voor een workshop? Dan wordt de bevestigingsmail automatisch gestuurd. Check hiervoor ook je spammailbox, misschien is hij daar terecht gekomen.
Ook niet? Stuur dan een mailtje naar info@casara.be en we checken het voor je!
Hoeveel kost het om producten te verzenden?
Dit vind je makkelijk terug in onze shipping policy.
Naar welke landen verzenden jullie?
Dit vind je makkelijk terug in onze shipping policy.
Kan ik producten terugsturen?
Bij Casara doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten blij zijn met de producten die ze ontvangen.
Is dat niet zo, dan heb je de mogelijkheid om je bestelling terug te sturen. De details vind je terug in ons terugbetalingsbeleid.
Opgelet: producten moeten steeds ongebruikt zijn en sommige producten kunnen om logische of hygiënische redenen niet altijd terug gestuurd worden.
Schade en aansprakelijkheid
Behoudens opzet en/of dwingende wettelijke bepalingen, kan Casara op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor persoonlijk letsel of enige vorm van schade (rechtstreeks, onrechtstreeks, materiaal, immaterieel, ...), noch enige aansprakelijkheid als gevolg van gebeurtenissen tijdens de workshop en/of uitvoering van de activiteiten.
Indien er tijdens de workshop onherstelbare schade wordt toegebracht door de klant aan het materiaal en/of locatie, kan Casara de kosten hiervan in rekening brengen en verhalen op de klant.