About us
Welcome to our world of creativity and unique finds! At Casara, we have a passion for all things creative, handmade and special. In our workshops, we inspire you to discover and let your own creativity blossom, whether you are a seasoned crafter or just starting out. We also offer a carefully curated collection of unique, handmade and vintage items—each piece with its own story.
Our goal? To let you enjoy the joy of making and finding something special. Whether you follow a workshop or browse through our collection, we hope that you will always find something that makes you happy and inspired.
Frequently Asked Questions
Hoe kan ik me inschrijven voor een workshop?
Inschrijven voor onze workshops kan enkel via onze website. Lukt het niet? Stuur dan een mailtje naar info@casara.be.
Je inschrijving is pas bevestigd na ontvangst van de betaling.
Je krijgt van ons ook nog altijd een bevestigingsmail met alle info over de workshop.
Ik heb me ingeschreven voor een workshop, maar ik wil graag annuleren. Wat nu?
Ben je ziek of kan je onverwacht niet komen naar de workshop waarvoor je je ingeschreven had? Verwittig ons dan zo snel mogelijk via info@casara.be. Vermeld zeker je naam en de workshop waarvoor je je inschrijving wil annuleren.
Voor annulaties van minstens 30 kalenderdagen voor de datum van de workshop wordt het inschrijvingsgeld volledig teruggestort.
Annuleer je binnen de 30 dagen voor de workshop dan wordt het inschrijvingsgeld niet terugbetaald. Er mag natuurlijk wel altijd in je plaats komen dan (laat het ons dan ook best even weten via info@casara.be zodat we onze deelnemerslijst kunnen aanpassen).
Casara heeft het recht een workshop te annuleren bij onvoldoende inschrijvingen of als de workshopbegeleiding door ziekte of overmacht niet beschikbaar is. In dat geval betalen we steeds het volledige inschrijvingsbedrag terug.
De workshop werd geannuleerd, wat moet ik doen?
Casara heeft het recht een workshop te annuleren bij onvoldoende inschrijvingen of als de workshopbegeleiding door ziekte of overmacht niet beschikbaar is. In dat geval betalen we steeds het volledige inschrijvingsbedrag terug. De klant heeft geen recht op een schadevergoeding.
Je hoeft hiervoor zelf niets te doen.
Ik kreeg geen bevestigingsmail na mijn inschrijving voor een workshop, kan dat?
Heb je je online ingeschreven en betaald voor een workshop? Dan wordt de bevestigingsmail automatisch gestuurd. Check hiervoor ook je spammailbox, misschien is hij daar terecht gekomen.
Ook niet? Stuur dan een mailtje naar info@casara.be en we checken het voor je!
How much does it cost to ship products?
You can easily find this in our shipping policy.
Which countries do you ship to?
You can easily find this in our shipping policy.
Can I return products?
At Casara we do everything we can to ensure that our customers are happy with the products they receive.
If this is not the case, you have the option to return your order. Details can be found in our refund policy.
Please note: products must always be unused and some products cannot always be returned for logical or hygienic reasons.
Schade en aansprakelijkheid
Behoudens opzet en/of dwingende wettelijke bepalingen, kan Casara op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor persoonlijk letsel of enige vorm van schade (rechtstreeks, onrechtstreeks, materiaal, immaterieel, ...), noch enige aansprakelijkheid als gevolg van gebeurtenissen tijdens de workshop en/of uitvoering van de activiteiten.
Indien er tijdens de workshop onherstelbare schade wordt toegebracht door de klant aan het materiaal en/of locatie, kan Casara de kosten hiervan in rekening brengen en verhalen op de klant.